Escola d'estiu CEIP Janer i Manila
Informació general

LES ESCOLES D'ESTIU DE MARRATXÍ JA SÓN AQUÍ! Si vols apuntar al teu fill o filla al CEIP Blanquerna, CEIP Nova Cabana, CEIP Janer i Manila, CEIP Costa i Llobera o CEIP Ses Cases Noves, això t'interessa:
Quan es duran a terme les escoles d'estiu? Els mesos de juliol i agost.
I les setmanes de juny i setembre no hi ha escoles d'estiu? Si, pero solament en el CEIP Blanquerna i CEIP Costa i Llobera.
Quan s'obriran les inscripcions? Dilluns 1 de juny, a les 10h.
Com seran les inscripcions? Hi ha dues opcions, o ben presencial o ben en línia.
En línia: en la nostra pàgina web www.exitim.com. Heu d'anar a l'apartat “escoles d'estiu” i cercar el col·legi que us interessa. Després, heu d'anar a l'apartat “inscripció i pagament” i emplenar el formulari. Què he de tenir en compte per a fer la inscripció?
- Tenir una targeta bancària a mà, ja que el pagament de les escoles d'estiu es fa mitjançant una compra en línia.
- Si té alguna al·lèrgia, malaltia o pren alguna medicació, han de tenir a mà els documents mèdics on s'expliqui l'al·lèrgia, malaltia o medicació del/la participant, així com el document amb l'explicació dels passos a seguir en cas d'urgència. Hauran d'adjuntar-ho en un apartat específic senyalitzat en el formulari d'inscripció.
- En els casos en els quals només sigui possible la signatura d'un dels/les tutors/es legals (per exemple, família monoparental o custòdia compartida), haurà de signar en totes dues caselles la mateixa persona a més d'adjuntar un document que justifiqui que només hi hagi un tutor/a legal (per exemple, una còpia del llibre de família o conveni regulador). Hauran d'adjuntar-ho en un apartat específic senyalitzat en el formulari d'inscripció. Aquest apartat és un requisit legal establert per la Conselleria de Joventut.
- No es formalitzarà la plaça fins que no s'hagi confirmat el pagament.
Presencial: en les nostres oficines situades en Avinguda Antonio Maura, 33, Pont d’Inca. El dilluns obrirem les portes a les 10h. Quin és el nostre horari d'oficina? De dilluns a divendres de 10h a 13.30h, els dimarts i dijous també de 15h a 17h. Què he de tenir en compte?
- Han de portar la inscripció emplenada. El document que s'han de descarregar el trobaran aquí sota, és el document “inscripció presencial”.
- Portar els diners en efectiu i just. Si volen fer la inscripció presencial, el pagament ha de ser en efectiu.
- Si té alguna al·lèrgia, malaltia o presa alguna medicació, han de portar els documents mèdics on s'expliqui l'al·lèrgia, malaltia o medicació del participant, així com el document amb l'explicació dels passos a seguir en cas d'urgència.
- En els casos en els quals només sigui possible la signatura d'un dels/les tutors/es legals (per exemple, família monoparental o custòdia compartida), haurà de signar en totes dues caselles la mateixa persona a més de portar el document que justifiqui que només hi hagi un tutor legal (per exemple, una còpia del llibre de família o conveni regulador). Hauran de portar-ho de manera física. Aquest apartat és un requisit legal establert per la Conselleria de Joventut.
Si el seu fill o filla presenta alguna discapacitat, necessitat educativa especial o dependència, no ha de fer la inscripció en línia. Ha d'enviar un correu a campus@exitim.com sol·licitant una cita presencial amb la pedagoga de l'empresa per a conèixer de primera mà les característiques del seu fill/a. Però llavors, em quedo sense plaça? NO! Que hagi de sol·licitar una cita, no significa que es quedi sense plaça. Hi ha un percentatge de places reservades per a nins i nines amb alguna discapacitat, necessitat educativa especial o dependència, per la qual cosa la reserva de places funciona igual, per ordre d'arribada.
Què he de pagar de reserva? Per a la reserva de juny i juliol han d'abonar la quantitat corresponent al servei de 9h a 14h. Per a reservar agost haurà d'abonar 50€ i per a reservar setembre, 20€. La resta dels pagaments (matinet, menjador, horabaixa) es realitzaran en efectiu una vegada comenci l'escola d'estiu a la directora del campus.
Vull cancel·lar la reserva, com ho puc fer? En el cas de voler cancel·lar la reserva, hauran d'avisar 15 dies hàbils abans de l'inici del període seleccionat. En cas d'avisar fora de termini, els diners de la reserva no és retornaran. Per a cancel·lar una reserva, s’haurà d'enviar un correu a campus@exitim.com. No s’admetrà un altre mode de cancel·lació. La devolució dels diners només és farà a la mateixa persona que va pagar. Si veu una persona diferent, serà indispensable portar una autorització signada, juntament amb fotocòpia del DNI, autoritzant la recollida dels diners. La devolució dels diners és realitzarà de la mateixa manera i en la mateixa targeta en què és va pagar prèviament. No s'acceptarà un mètode diferent de devolució.
Els serveis socials em bequen l'escola d'estiu. He de fer la inscripció? No, tot el procés es fa directament a través dels Serveis Socials.
Hi ha preu especial per a no residents? No, el preu és el mateix per a tothom.
Hi ha descompte per germans o família nombrosa? Si, a partir del segon germà/na que participi en l'activitat, famílies nombroses o monoparentals tenen un 10% de descompte al servei de 9h a 14h de qualsevol període.
Puc fer una inscripció per a dos participants? No, les inscripcions són individuals.
Vull inscriure-ho al juny en el CEIP Blanquerna i al juliol CEIP Nova Cabana, puc fer-ho tot en una inscripció? No, ha de fer dues inscripcions separades.
La vulneració de les dades o manca d’informació suposarà la pèrdua de la plaça.